Fagerheim

Planer til drøfting

Moderator: Arnold Hoddevik

Post Reply
John Colbensen

Fagerheim

Post by John Colbensen »

Jeg mottok sms fra Trond Edvard angående svar fra de ansvarlige for Fagerheim. Slik lyder det :

"Regner med dere får bruke lokalet 29.nov :-) men nøkkel må skaffes med Malin.Resten av spørsmålene må vi ta i et styremøte neste helg:-)"

Jeg antar da at noen må kontakte denne Malin. Anyone? :P

Monica Vestre

Re: Fagerheim

Post by Monica Vestre »

Det er sikkert greit for dem å ha en kontaktperson å forholde seg til fremover...om avtalen blir som vi ønsker... Hvis Trond Edvard ikke ønsker å være den personen, så kan evt. jeg være det. Den 29. er imidlertid jeg i Paris (ser i alle fall ut som om SAS er berget for nå...), så da må noen andre ordne det denne gangen :)

Hilde Soerdal

Post by Hilde Soerdal »

Meir om Fagerheim,

har fått svar frå Skodje kommune ang parkering ved sjøen. dette er ved eit kommunalt lager og vert av kommuna vurdert som lite eigna og dessutan meiner dei det er for lang unna. Dei meiner at å spørre Vestre Bygg må vere det rette. :idea:
Det var vel det Martin skulle undersøke, - eller var det ein annan som fekk den oppgåva?

Så fekk eg eit tips, - på litt sikt, kanskje.... :idea:
At vi tek kontakt med Skodje Sogelag, - dei har sagt seg interessert i å bruke/"ta over" prestegarden på Skodje, og vil truelg knyte til seg andre lag/organisasjonar som brukarar. Trur dette er litt på planleggings/avklaringsstadiet enno, - men Kåre Beite er visst kontaktperson. Nokon som kjenner han?
Er det aktulet å tenke på hvis parkeringsproblema på Fagerheim blir for store?

John Colbensen

Post by John Colbensen »

Martin,har du mulighet til dette?

SÅ til tipset ditt Hilde. Kåre Beite var en gang medlem av klubben men fant ut at han ikke hadde tid.men jeg kan ikke påstå at jeg kjenner ham.
Synes dette også er noe å tenke på om det viser seg at parkeringsproblemer ved Fagerheim gjør det vanskelig.

Monica Vestre

Post by Monica Vestre »

Jeg syns også det er noe å tenke på om Fagerheim ikke fungerer... :)

Arnold Hoddevik

Post by Arnold Hoddevik »

Det er sikkert eit stykke opp og fram med presteboligen, men det er absolutt eit interessant alternativ. Der er vel også andre som har meldt si interesse for huset, m.a. Bjørn Nedreskodje.
Det er i utgangspunktet ein bolig med rom deretter, men det er ein stor bolig, og det er sikkert mulig å få til noko der.
Grunnmuren og dreneringa rundt er ganske tvilsom og i dårlig stand, så vidt eg veit.
Kåre Beite bur rett ved Korsvegen, i dei nedste rekkehusa nord for vegen, er arkitektutdanna, og ein grei kar. Eg kjenner han ganske godt.
Beste helsing
Arnold Hoddevik
91179866, arnold@stayon.no

Martin Madsen

Post by Martin Madsen »

Ka ej skal sjekke,noe ej ikke har fått med mej her..
Martin Madsen
45239230
martinmadsen76@gmail.com

Hilde Soerdal

Post by Hilde Soerdal »

Det gjaldt å ta kontakt med Vestre Bygg og høyre om vi kan parkere ved gamleskulen når vi skal ha møte på Fagerheim, - er vel dei som eig gamleskulen og parkeringa der no.
Så var det også spørsmål om Arnstein Sætre evt kunne brøyte der, - men er ikkje heilt sikker på kven som skulle snakke med han, - kanskje Trond Edvard?

Post Reply