Som dere nå vet var jeg i tvil om jeg skulle fortsette som leder i klubben. Men det endte med at jeg sa ja i håp om at flere tok tak i saker som ble distribuert ut fra meg. Jeg ønsker ikke å be konkret folk om å gjøre oppgaver men heller at noen plukker opp hansken frivillig når den er kastet. Jeg holder på med min firmaetablering nå for tiden og ser at tiden min er svært begrenset nå mht. klubben...ja mht. til det meste annet egentlig.
Jeg har sendt ut felles epost om å søke kulturmidler fra kommunen...mellom annet til vårt kalenderprosjekt. Ingen har tatt tak i dette og fristen for søknad er ikke langt unna.
Jeg videresendte også epost fra Ingunn Stette ang. fotooppdrag for Skodje Kommune...der dere har svart med å stille endel gode spørsmål. Jeg håpte at noen følte seg i stand til å si at.."jeg tar oppgaven".
Jeg ønsker bare å meddele at jeg dessverre ikke har kapasitet til å ta meg av disse sakene akkurat nå for tiden. Om noen føler seg kallet hadde det vært fint, om ikke så er det også en ærlig sak
Jeg må være så ærlig å si at jeg ikke har så mye erfaring når deg gjelder verv og det å søke om støtte osv. Men dersom ingen andre kan/vil og noen stiller seg villig til å gi meg bittelitt veiledning kan jeg alltids få sendt avgårde søknad om kulturstøtte til kommunen.
Når det gjeld å skrive søknader, har eg gjort det fleire gonger, - også om kulturmidlar. Det eg slit litt med, er at dette er Skodje kommune og eg har ikkje eit einaste bilde å bidra med, - ikkje til kalenderen og ikkje til det kommuna elles måtte ønskje seg. Men finns der eit skjema og ei rettleiing, skal eg nok alltids klare å fylle det ut.
Beklager, det verkar sikkert negativt,
men eg er iallefall ærleg.....
Og John, - av og til må du sikkert berre be ein av oss i styret om å trø til
Fullt forståelig at du ikke har kapasitet til alt, John, og det er vel heller ingen selvfølge at det er formannen som skal ta seg av slike ting... At noen plukker opp hansken frivillig når den er kastet syns jeg du kan forvente av oss... Som du vet, så har jeg holdt meg i bakgrunnen når det gjelder disse to trådene, bl.a. fordi jeg holder på med turen til Nordmøre og klubbklærne (mail blir snart sendt ut) Men, hjelpe til kan jeg jo
For godt over ei veke sidan sa jo eg ja til å søkje om kulturmidlar i forbindelse med kalenderprosjektet. Eg tek likevel gjerne i mot hjelp til prosjektet. Sist veke var eg 4 dagar i Oslo på arrangement knytt til jobben min - og attpåtil sjuk mens eg var der. Det er no muleg for meg å skvise det inn mellom andre oppgåver.
Var inne og sjekka Skodje kommune sine statuttar for tildeling av kulturmidlar og støtte til kulturprosjekt. Ser at når det gjeld kulturmidlar, dvs støtte til meir ordinær drift, så skal arbeid med barn og unge prioriterast.
Er det då tanken at klubben skal søke på støtte til kalenderen og definere det som eit kulturprosjekt?
Kan hende vi må argumenter godt då ettersom kalendersalet forhåpentlegvis skal vere eit prosjekt med økonomisk gevinst. Eller?
Har klubben andre prosjekt vi kan dra fram for å få nokre kroner? Eg berre spør, - de som bor i Skodje har sikkert meir erfaring med kva som skal til for å utløyse midlar?
Arnold Hoddevik wrote:For godt over ei veke sidan sa jo eg ja til å søkje om kulturmidlar i forbindelse med kalenderprosjektet. Eg tek likevel gjerne i mot hjelp til prosjektet. Sist veke var eg 4 dagar i Oslo på arrangement knytt til jobben min - og attpåtil sjuk mens eg var der. Det er no muleg for meg å skvise det inn mellom andre oppgåver.
Da beklager jeg at jeg ikke fikk med meg dette Arnold.
Jeg synes bare at vi bør søke midler for kalenderutgivelse som et kulturprosjekt og kjempereklame for kommunen. I og med at vi skal fokusere på naturen og dens muligheter her i Skodje (turmål) så skulle jeg tro at det hadde vært interessant for kommunen å gi støtte.
jeg tenker som så : Siden du, Arnold, ville ta på deg dette med kalenderprosjektet. Kan ikke du delegere oppgaver innen dette til de du vil ha med da? F.eks. Samle et par-tre stykker ganske raskt, bestemme seg for størrelse, opplag, sjekke kostnader og så gi en i oppgave å skrive søknaden til kommunen ?
Å vere med å bestemme utforming, størrelse, opplag, sjekke kostnader og evt fylle ut søknad om prosjektmidlar, - alt dette kan eg vere med på.
Det er når det kjem til bilder og rutebeskrivelsar eg må melde pass
Så om Arnold kallar inn, - så kan eg stille til kalenderoppstartmøte....
Så fint. Eg tenkjer som John - Kalendaren kan markedsførast som eit kulturprosjekt fordi:
Turforslaga og omtalen av desse med eit lite bilde vil auke kunnskapen om kvar det er fint å gå på tur, kva utstyr eller klede som trengs, kor lang tid som må påreknast, kor lett eller vanskelig det er å gå, parkeringsmuligheiter, osv
Turfoslaga kan bidra til å auke bruken av naturområda i kommunen
Aktiviteten kan bidra til betre folkehelse og trivsel, mindre sjukefråver, osv
Det kan endog bidra til å drage folk til kommunen, i det minste for å gå på tur.
Dersom vi klarar å få med ein del viktige kulturarrangement i kalendaren, vil det også bidra til meir kulturaktivitetar.
Truleg finst det fleire argument, så kom berre med dei de måtte komme på.
Det er også mi meining at vi må fokusere på desse kulturverdiane, og ikkje så mykje på økonomien. Eit springande punkt er om vi får selt reklame til å dekke ein del av trykkeingskostnadene. I så fall kan det bli til at alt salg er netto for klubben, og det KAN bli ei ganske solid inntekt. Sel vi kalendaren for 150 kroner, er det 15.000 kroner per 100 kalenderar.
Eg tenkjer å lage eit utkast til korleis ein månad kan sjå ut, og dette legg vi ved søknaden. Kan du Hilde lage eit utkast til søknad? Eg har spurt John om å finne ein tidlegare søknad, og det får vi kanskje i løpet av eit par dagar. Så kan vi glytte litt på den mens vi skriv. Deretter kan vi utveksle dokument her i styrerommet eller møtast nokre for å finpusse.
Eg kan lage utkast til søknad, ja.
Har lasta ned statuttane og søknadskjema vi skal bruke.
Det står Bank/Postgiro, - reknar med at det er kontonummer dei skal ha då?
OG så må vi bli enige om kva sum vi skal sette....
..... sikkert meir også, men det tek vi etterkvart.
Frist 1. april.