Først må jeg si at du har tatt tak i noe viktig Hilde. Kjempeflott at du driver med kalenderpromotering. Ser at det er 1.oktober du skrev dette og jeg beklager sent svar...kanskje flere i styret kan svare litt på denne tråden??
Jeg blir oppriktig glad av å lese det du skriver May Iren.Synes det er oppløftende lesestoff.
Kalenderen: Jeg forstår det slik at Arnold har hatt kontakt med kalendergruppen og antakelig fått i gang noe der (vet ikke noe om det).Tror det vil bli vanskelig å få folk til å stå på stand på Julemarkedet,men en skal aldri si aldri
Bildebank: Jeg er spent på hvordan det vil utvikle seg mht bildebank. jeg vet iallefall at jeg kan still med mange motiver fra kommunen...av diverse slag.Og dessuten har jeg tatt på meg å fotografere det som har med skole/barnehage osv. Håper bare medlemmer stiller opp på dette. penger i kassen vil gi gode foredragsholdere.
Sosiale kvelder: Synes Trond har satt i gang noe veldig positivt og håper inderlig at det fortsetter.Er så viktig å skape klubbsamhørighet og slike kvelder hjelper godt på. Vil selv delta når jeg har mulighet til det.
Utflukter: Helt enig i at vi kan spørre Grete-Janne og Oddveig om de vil være med i utfluktsgruppa. Vi trenger folk som er interessert i å gjøre noe og da synes jeg vi skal ta i mot dem med åpne armer
Bildekritikk : I siste konkurranserunde la jeg inn bildekritikk på hvert eneste av de 20 bildene som deltok. Særs få har svart og enda færre har kommet med videre diskusjonsgrunnlag. jeg har selv stått for en veldig høy prosentandel av bildekritikken og har brukt mye tid på dette opp gjennom tiden. men det blir vanskelig å motivere seg for dette når ikke en gang folk gidder å lese eller svare på kritikken.Kjenner det er tungt å fortsette,men håper jo selvsagt at det vil endre seg.
Klubblokaler : Har nå sett på flere muligheter men innser at dette blir vanskelig i denne kommunen. Trond har engasjert seg litt i dette og sist var det Fagerheim som kom opp.Da dette ble tatt opp i styret var det litt lunken mottagelse..og ikke alle i styret har svart en gang. For min del har jeg lagt det litt på is...så får vi se om det dukker opp noe overraskende.
Hadde vært flott om du stiller som materialforvalter May Iren.Blitsene har egne vesker så de tar ikke store plassen
I løpet av få dager skal jeg sende ut infomail for november til alle medlemmer...kom gjerne med innspill på hva jeg bør få med der.