Nettside
Moderator: Arnold Hoddevik
- Arnold Hoddevik
Nettside
Torsdag 11.01.12. Det har skjedd mindre endringar på framsida.
Alle forsidebilde er kjørt gjennom Lightroom for å harmonisere høgde og bredde, og oppstillinga er endra.
Annonse for årsmøte lagt inn.
Også prøvd litt med brukergalleri, men står litt fast i diverse feilmeldinger.
Også forska litt på komprimeringstillegget i CPG, men det fungerer fremdeles ikkje.
Alle forsidebilde er kjørt gjennom Lightroom for å harmonisere høgde og bredde, og oppstillinga er endra.
Annonse for årsmøte lagt inn.
Også prøvd litt med brukergalleri, men står litt fast i diverse feilmeldinger.
Også forska litt på komprimeringstillegget i CPG, men det fungerer fremdeles ikkje.
- Arnold Hoddevik
Re: Nettside
Ny funksjonalitet er under utprøving, og eg føler at eg er inne på noko. Derfor vil eg lufte ideane for fleire. Eg gjer merksam på at den nye funksjonaliteten førebels berre fungerer for menyvalget aktuelt, fordi eg foreløpig ikkje har funne ein måte å identifisere menypunkt.
Den nye funksjonaliteten er les meir og Artikkelarkiv. For å sjekke dette, kan du bruke denne lenka.
http://skodjefotoklubb.no/indexny.php
Klikk deretter Aktuelt og prøv deg fram....
Den nye funksjonaliteten er les meir og Artikkelarkiv. For å sjekke dette, kan du bruke denne lenka.
http://skodjefotoklubb.no/indexny.php
Klikk deretter Aktuelt og prøv deg fram....
- John Colbensen
Oh yes. Det første jeg fallt for var den sorte bakgrunnen
Men løsningen med "les mer" synes jeg også var flott. Du er absolutt inne på noe her Arnold. Det blir en fantastisk side dette
Men løsningen med "les mer" synes jeg også var flott. Du er absolutt inne på noe her Arnold. Det blir en fantastisk side dette
- Monica Vestre
Kjempebra, Arnold
Du er dyktig 
- Arnold Hoddevik
Muleg det er bra så langt, men dersom eg ikkje klarar å skille menypunkta, så har eg ei stor utfordring, kkanskje til og med eit problem..
Elles takk for tilbakemeldinga. Ingenting å bemerke?
Elles takk for tilbakemeldinga. Ingenting å bemerke?
- Monica Vestre
Kan ikke komme på noe nå i alle fall 
- Arnold Hoddevik
Dersom sider ikkje ser slik ut som du trur dei skal, kan det vere fordi eg driv og eksperimenterer.
- Arnold Hoddevik
http://www.skodjefotoklubb.no/indexny.php
I kveld har eg gjort eit veldig viktig gjennombrot med artiklane på nettsida. Feilen eg har streva med, vart oppdaga.
Lenkene Aktuelt, Medlemsmøte, Utflukter og Konkurransar skal no kunne brukast med den nye utlegginga av sidene. Pass berre på at det står indexny.php som ein del av adressefeltet.
Dersom du klikkar 'les mer', får du heile artikkelen. Dersom du klikkar Artikkelarkiv, så få du alle artiklar som har vore publisert.
Artiklane viser ikkje lenger når dato_ut er passert, og vi kan skrive artiklar som automatisk blir publisert når dato_inn er nådd.
Dette er griselekkert, om eg så skal seie det sjølv.
Eg har også sett litt på ein søkefunksjon, men ikkje prioritert den så høgt.
Det kan hende vi skal gjere endringar etter ønskje frå eit kritisk publikum eller brukargruppe, men det får vi ta etter kvart.
I kveld har eg gjort eit veldig viktig gjennombrot med artiklane på nettsida. Feilen eg har streva med, vart oppdaga.
Lenkene Aktuelt, Medlemsmøte, Utflukter og Konkurransar skal no kunne brukast med den nye utlegginga av sidene. Pass berre på at det står indexny.php som ein del av adressefeltet.
Dersom du klikkar 'les mer', får du heile artikkelen. Dersom du klikkar Artikkelarkiv, så få du alle artiklar som har vore publisert.
Artiklane viser ikkje lenger når dato_ut er passert, og vi kan skrive artiklar som automatisk blir publisert når dato_inn er nådd.
Dette er griselekkert, om eg så skal seie det sjølv.
Eg har også sett litt på ein søkefunksjon, men ikkje prioritert den så høgt.
Det kan hende vi skal gjere endringar etter ønskje frå eit kritisk publikum eller brukargruppe, men det får vi ta etter kvart.
- MayIrenFlem
Kjempe flott! Nettsida ser veldig bra ut 
- John Colbensen
Aiaiai...dette blir bare lekrere og lekrere ...snart lakris
Seriøst så er det så flott at det skjer ting hele tiden. Jeg hadde ikke tenkt så mye over det men ser at dette er et godt hopp fremover. Nice job mister Arnold