Fotomaraton og sommerfest?
Moderator: Arnold Hoddevik
- John Colbensen
Fotomaraton og sommerfest?
Hadde en liten "chat" med May Iren i dag. Vi kom inn på tema Fotomaraton og det å bli mer kjent med medlemmene. May Iren kom med det som jeg mener er en glimrende ide, nemlig å vente til mai/juni med å holde en Fotomaraton med en påfølgende sommerfest på kvelden. På denne måten får vi jo slått to fluer i en smekk.
May Iren sa seg villig til å være pådriver for dette og jeg har sagt meg villig til å være med i utvikling og planlegging.
Noen andre som synes dette er en god/dårlig ide?
May Iren sa seg villig til å være pådriver for dette og jeg har sagt meg villig til å være med i utvikling og planlegging.
Noen andre som synes dette er en god/dårlig ide?
- Hilde Soerdal
Re: Fotomaraton og sommerfest?
Så absolutt ein god idè 
- Monica Vestre
Kjempegod ide
Jeg kan også gjerne være med i utvikling og planlegging om det er behov for det.
- Arnold Hoddevik
Finfin idé - kjempegod idé, og eg kan gjerne vere med. 
- MayIrenFlem
Kjekt
Det første vi bør gjøre er vel å fastsette en dato?! Siden det er nasjonalt treff i slutten av mai så kanskje vi skal ta det i begynnelsen av juni?
- Monica Vestre
Begynnelsen av juni er nok det beste, men det er også satt opp en utflukt til Trollkirka 9. juni. Jeg er allerede i dialog med Atlanterhavsveien Fotoklubb om denne turen (ingenting er avtalt enda), og de har invitert oss til å bli med på sommerfesten deres 8. juni.
Tror imidlertid det kan bli litt mye for mange med både tur til Nordmøre og fotomaraton/sommerfest i begynnelsen av juni. Når man først avtaler med en annen klubb, så bør det være litt mer enn et par stykker som drar oppover... Jeg syns absolutt at vi skal ha en fotomaraton med sommerfest etterpå, så da bør vi vel kanskje utsette turen til Trollkirka til vi begynner på igjen i høst?
Tror imidlertid det kan bli litt mye for mange med både tur til Nordmøre og fotomaraton/sommerfest i begynnelsen av juni. Når man først avtaler med en annen klubb, så bør det være litt mer enn et par stykker som drar oppover... Jeg syns absolutt at vi skal ha en fotomaraton med sommerfest etterpå, så da bør vi vel kanskje utsette turen til Trollkirka til vi begynner på igjen i høst?
- MayIrenFlem
Jeg foreslår at vi drøyer med turen til Trollkirka til sensommeren/høsten og satser på en fotomaraton/sommerfest. Dette fordi jeg tror og håper en slik dag kan være med på å gjøre medlemmene i klubben noe bedre kjent enn en fototur, der folk har en liten vane for å vandre egne veier etter en liten stund. (Jeg vet jeg og flere med meg har en tendens til det i alle fall..
)
Kanskje vi kan prøve å få til en overnattingstur nordover i forbindelse med turen til Trollkirka så vi kan bli bedre kjent med Atlanterhavsveien fotoklubb?
Kanskje vi kan prøve å få til en overnattingstur nordover i forbindelse med turen til Trollkirka så vi kan bli bedre kjent med Atlanterhavsveien fotoklubb?
- Arnold Hoddevik
Atlanterhavsveien inviterte oss til deira sommerfest i forbindelse med at vi skulle på tur til Trollkirka. Dersom vi utset turen, går vi sjølvsagt glipp av den festen, men vi blir sikkert vel mottatt tidleg på hausten også. Det kan vere vel så fint på hausten som om våren.
Både fotomaraton og tur i juni blir truleg i meste laget.
Fotomaraton og sommerfest her heime er ein god ide, som vi bør gå vidare med denne gongen.
Både fotomaraton og tur i juni blir truleg i meste laget.
Fotomaraton og sommerfest her heime er ein god ide, som vi bør gå vidare med denne gongen.
- Hilde Soerdal
Enig med siste skribent 
- Monica Vestre
Da gir jeg beskjed til Anita om at vi utsetter Trollkirka til høsten