Sende før jul ein e-post til Terje Aamodt ang. sports- og action som tema på klubbmøte 21. mars. Har ikkje fått svar, - så no ringde eg til han. Han er i tenkeboksen, - eg fortalde litt om klubben, ba han sjekke heimesida vår og prøvde å markedsføre oss så godt eg kunne.
Sports og action, - Terje Aamodt
Moderator: Arnold Hoddevik
- Hilde Soerdal
Sports og action, - Terje Aamodt
Godt nyttår til alle styremedlemmar!
Sende før jul ein e-post til Terje Aamodt ang. sports- og action som tema på klubbmøte 21. mars. Har ikkje fått svar, - så no ringde eg til han. Han er i tenkeboksen, - eg fortalde litt om klubben, ba han sjekke heimesida vår og prøvde å markedsføre oss så godt eg kunne.
Så får vi krysse fingrane for at han vil besøke oss
......
- MayIrenFlem
Re: Sports og action, - Terje Aamodt
Spennende
Får krysse fingrene for at han har lyst til å ta turen da 
- Hilde Soerdal
Torsdag 21. mars må eg på jobb, - er beordra på kommunestyremøte og har såleis ikkje noko val......
Så kan nokon ta på seg å ta i mot Terje Aamodt når han kjem til Skodje?
Må avtale litt nærmare om kor lang tid han treng for å rigge seg til og kan sjeke kva han treng av utstyr etc .....
Så kan nokon ta på seg å ta i mot Terje Aamodt når han kjem til Skodje?
Må avtale litt nærmare om kor lang tid han treng for å rigge seg til og kan sjeke kva han treng av utstyr etc .....
- Monica Vestre
Jeg er der tidlig likevel for å koke kaffe etc., så jeg kan sikkert ta imot han 
- Hilde Soerdal
Bra,
då kan han vel få ditt mobilnummer dersom det skulle vere problem for han å finne fram eller han blir for sein på ferga eller.....
det er forskjellig som kan inntreffe slik at han treng å gje beskjed.... meinte eg.... ?
då kan han vel få ditt mobilnummer dersom det skulle vere problem for han å finne fram eller han blir for sein på ferga eller.....
det er forskjellig som kan inntreffe slik at han treng å gje beskjed.... meinte eg.... ?
- Monica Vestre
Det kan han
(48090525)
- Hilde Soerdal
Då får han det 
Har sendt spørsmål om kva han treng av teknisk utstyr og kva han evt har med sjølv.
Det har eg ikkje fått svar på, - men er no god tid, då.....
Har sendt spørsmål om kva han treng av teknisk utstyr og kva han evt har med sjølv.
Det har eg ikkje fått svar på, - men er no god tid, då.....
- Hilde Soerdal
Korleis var klubbkvelden i går?
- Arnold Hoddevik
Lysbildeframvisinga glapp for meg, men det kom fram gode tips og poeng i diskusjonen etterpå. Eg fekk med litt av den. Det var ikkje plagsomt mange spørsmål, men nokre få aktive. Eg syns dei fekk gode svar.
Vi skal få ein link til lysbildeframvisinga. Monica har kontakt om det.
Vi skal få ein link til lysbildeframvisinga. Monica har kontakt om det.
- Hilde Soerdal
Takk for svar, Arnold 
Fint med ein link for oss som gjekk glipp av framvisninga.
Fint med ein link for oss som gjekk glipp av framvisninga.