Utstilling i Krsund

Planer til drøfting

Moderator: Arnold Hoddevik

Hilde Soerdal

Utstilling i Krsund

Post by Hilde Soerdal »

Er det avklart kven som printar ut bilda som eg har tatt ansvar for å henge opp i Kristiansund?
Eg kan kjøpe rammer på fredag, - var det på Clas Olsen? Men då må eg vite størrelsane.....
Og så var det eit lite samarbeid om korleis presentere bilda på best mulig måte, - dvs bestemme rekkefølge.
Det må eg ha hjelp til ;) - behøver sikkert ikkje ta så lang tid :)
Nokon som kan spandere litt tid på det? - passar best for meg fredagskvelden eller søndagskvelden....

John Colbensen

Re: Utstilling i Krsund

Post by John Colbensen »

Hei Hilde

Bildene er skrevet ut og satt i ramme...ferdig :D
Må avklare litt men tror søndagen passer best for meg. Er det andre som vil være med på denne planleggingen så heng gjerne med. Vi satser kanskje å møtes på Gomerhuset ?
Flott at du ordner dette Hilde. Er veldig glad for det :D

Hilde Soerdal

Post by Hilde Soerdal »

Så flott at alt er klart :D
Blir kjekt med ein tur til Kristiansund :)
Då sender eg ein e-post til ho som du hadde vore i kontakt med og avtalar mandag kveld, - finn sikkert adressa i mailane frå deg.......
Og Gomerhuset litt utpå søndagskvelden er bra :)
Då ordnar alt seg :D

PS Kanskje vi kan snakke litt om ein ny søknad om midlar til kalenderprosjektet også? jfr. Trond Edvard og MayIren

Monica Vestre

Post by Monica Vestre »

Jeg kan også bli med på bildeplanleggingen :) Har du sjekket hva du må ha med av opphengingsutstyr, Hilde, eller gjør du det i mailen du skal sende nå?

Om du må ta med selv, så har jeg diverse utstyr her som vi har brukt på de andre utstillingene vi har vært med på. Jeg tar det med på søndag hvis du trenger det, bare gi meg beskjed du. En annen ting du bør ha med er en klut til å tørke av rammene med etter at bildene er kommet opp på veggen. Blir veldig fort fingeravtrykk :)

MayIrenFlem

Post by MayIrenFlem »

Jeg kan også ta meg en tur på søndagskvelden :)

Hilde Soerdal

Post by Hilde Soerdal »

Har sendt spørsmål om dette,
så fint om du kan ta med det du har av utstyr, Monica. ;)

Blir spennande å sjå bilda ferdig innramma :D

Hilde Soerdal

Post by Hilde Soerdal »

Fekk raskt svar :)

"Hei Hilde!
Du kan komme til Nordic Light - House of Photography på mandagen, vi ligger et steinkast unna der dere skal stille ut. Nøkkelen er her.
Ang oppheng kommer det an på hvor tunge bildene er; stift eller skrue hvis bildene er med ramme, borrelås hvis bildet er på capafix. Veggene dere får er Preus vegger, ganske hardt materiale, usikker på hva det er. Står på stålføtter.
Husk tags og overskrift, evt info om klubben.
Kontaktperson for Storgt 41 er Tor-Henrik Furmyr, leder i Kristiansund Kameraklubb.

Hjertelig velkommen!
Elisabeth "

Så dette må gå bra :D

John Colbensen

Post by John Colbensen »

Det er så bra når kommunikasjon foregår på et så flott plan :D ALt ordner seg. Må se litt på klokkeslett på søndagen for min del men dere kan jo avtale med hverandre og så tilpasser jeg meg dette :)

Monica Vestre

Post by Monica Vestre »

Da tar jeg med nødvendig utstyr på søndag...for min del passer det best å møtes på dagtid/ettermiddag, men det går greit om kvelden også, så bare kom med et tidspunkt :)

Hilde Soerdal

Post by Hilde Soerdal »

Ok,
eg kan tidlegast klokka sju, så håper det går bra?

Post Reply