Ideen etter sist styremøte
Moderator: Arnold Hoddevik
- Monica Vestre
Re: Ideen etter sist styremøte
Tenker andre eller tredje helg i oktober 
- John Colbensen
20 stk. har sagt de vil være med på workshop med John Andre. Er sikker på at det vil komme til noen flere. Jeg har et forslag: Alle deltagere betaler kr. 400,- og klubbkassen dekker resten. Andre forslag?
- Monica Vestre
Syns det høres ut som et veldig godt forslag jeg 
- Arnold Hoddevik
Ingen andre forslag frå meg om avgift. Syns vi bør skrive litt om dette, slik at heile verda kan bli klar over kor kjempestore fordeer det er å vere med i skodje fotoklubb 
- Monica Vestre
Har allerede tenkt på det, Arnold...det kommer... 
- Hilde Soerdal
Skulane sin haustferie er 8. - 12. oktober. Betyr ingenting for meg, - men kanskje for dei med barn i skulealder???Monica Vestre wrote:Tenker andre eller tredje helg i oktober
- Hilde Soerdal
Det betyr max 7000,- frå klubbkassa, - og eit supert tilbod til klubbmedlemar i SkodjefotoklubbJohn Colbensen wrote:20 stk. har sagt de vil være med på workshop med John Andre. Er sikker på at det vil komme til noen flere. Jeg har et forslag: Alle deltagere betaler kr. 400,- og klubbkassen dekker resten. Andre forslag?
- Monica Vestre
Er klar over høstferien, men det passer aldri for alle uansett, så derfor satte jeg den opp som et alternativ likevel. Venter på tilbakemelding på den helgen og helgen etterpå. Vi får se hva som er ledig før vi bestemmer helg