Nasjonalt fototreff i Trondheim
Moderator: Arnold Hoddevik
- Arnold Hoddevik
Re: Nasjonalt fototreff i Trondheim
Kanskje vi skal sende 3 representanter til Trondheim. Klubben har økonomi til det, og det vil vere nyttig for klubben.
- John Colbensen
Som Arnold skriver det så har klubben god økonomi og ingen problemer med å sende 3 representanter til Trondheim. I og med det er så liten (omtrent ingen) interesse fra andre klubbmedlemmer for å bli med (skjønner det pga kostnader) så kan det absolutt være greit med en klubb på nærmere 100 medlemmer å iallefall stille med 3 stk.
Kan vi stemme for dette?
Det hadde vært fint om styremedlemmene legger inn sine synspunkt og legger inn sin stemme for eller i mot, slik at vi kan få meldt på de som skal avgårde. Tiden renner raskt...
jeg stemmer for 3
Kan vi stemme for dette?
Det hadde vært fint om styremedlemmene legger inn sine synspunkt og legger inn sin stemme for eller i mot, slik at vi kan få meldt på de som skal avgårde. Tiden renner raskt...
jeg stemmer for 3
- MayIrenFlem
Det er helt greit for meg om vi sender tre stk. Jeg tror egentlig det kan være en fordel om vi sender tre stk også. Jeg vil tror at ved å sende tre stk fra styret på en slik tur også vil gi klubben utbytte både med tanke på videreutvikling av klubben, nettverksbygging med andre klubber og få kontakter osv.. Med tanke på hvor mye tid det er lagt ned i klubben de siste årene så har jeg ingen motforestillinger mot av vi bruker av klubbkassen til dette.
Så jeg stemmer for tre
Så jeg stemmer for tre
- Arnold Hoddevik
Vi snakka litt om dette før eg la ut ideen om 3, som først kom frå John. Det er fint at det kom fleire gode grunnar også. Eg er einig i det som er skrive om kvifor vi skal sende 3.
My vote: 3
My vote: 3
- John Colbensen
Ja det var jeg som kom med ideen om 3 så om noen skulle mene dette er en dum ide så er det min skyld:)
- Hilde Soerdal
Ingen dum idè
send 3,
kor mange stemmer har vi?
send 3,
kor mange stemmer har vi?
- Monica Vestre
At en så stor klubb som Skodje sender tre representanter til Landsmøtet kan absolutt forsvares... I tillegg til de grunnene som May Iren nevner, så kan dette også gi nye impulser og ny giv til å stå på enda litt mer. Jeg stemmer også for å sende 3 
- John Colbensen
da er det avgjort med flertall...Vi blir 3 stk.